maandag 29 mei 2017

"DOEN JULLIE MEE" Patroon deel 7 van Otje en Lotje. en POPPENDAG



"DOEN JULLIE MEE" 

Patroon deel 7 van Otje en Lotje.

KLIK HIER voor het patroon.

Voor volgende week de benodigdheden: Donker roze, groen en rood katoen  haaknaald 3.50
Dan krijgen Otje en Lotje beide een hoed, en Moppie een hondenriem.

Poppendag.


Vandaag ga ik voor jullie een zomers setje maken, ik dacht voor Otje een korte broek met een t shirt
en voor jou Lotje een rokje met een leuke top, ohhhh geweldig dat is fijn, het word nu heerlijk warm weer en een rok en korte broek dat is geweldig.

Eerst moeten jullie beslissen welke kleuren jullie hier voor willen hebben, gaan jullie dat even uitzoeken, dan ga ik de haak spullen bij elkaar zoeken. Zo leuk om te zien dat ze druk zijn met het combineren van kleuren. Tineke ga je nu eerst voor mij wat haken? Vroeg Lotje, ja dat is goed hoor, lotje vertelde dat de vorige keer Otje eerst wat had gekregen en nu wilde zij de eerste zijn, weet je wat, zei ik we gaan het om de beurt doen dat is wel zo eerlijk. Uit de mand met garen had Lotje wit gekozen voor het topje en hart roze voor de rok, Otje had donkergroen voor de korte broek gekozen en ook de kleur wit voor het t shirt.  

Kijk Lotjes eens blij zijn met haar mooie rok, ik lijk wel een ballet danseres hé Tineke. Jaaaaa ik zie het je bent een kunstenaar hoor.



Ook de korte broek voor Otje werd goedgekeurd, zit heel fijn Tineke, mooi Otje staat je heel goed.



Zo topje voor Lotje klaar en het T shirt voor Otje.



En als laatste sportieve schoenen om het geheel af te maken.


Tjonge jonge wat zien jullie er prachtig uit. 




Een reactie plaatsen